Наші послуги

Зовнішня реклама у Києві: розробка, виготовлення, розміщення та обслуговування

Зовнішня реклама є графічною або текстовою інформацією, що розміщується на спеціально встановлених стендах з метою активного привернення уваги оточуючих. Історія реклами налічує не одну сотню років, коли торговці та крамарі використовували вивіски, що дозволяють покупцям краще орієнтуватися на ринкових площах та знаходити потрібний товар.

Виготовлення зовнішньої реклами сьогодні — непросте завдання, яке потребує відповідального підходу з боку кваліфікованих фахівців, а також наявності сучасної матеріально-технічної бази

Нові технології в галузі проектування та конструювання рекламних стендів, афіш, банерів, бігбордів та інших досягли високого рівня розвитку. Завдяки цьому стало можливим створювати яскраві і добре запам'ятовуються зображення, що поєднують у собі слогани, заклики до дії, привабливі малюнки та багато іншого.

Від продуманості та якості зовнішньої реклами безпосередньо залежить її успіх, тобто здатність виконувати початкові завдання, для яких вона була створена. До них відносяться інформування населення про товари та послуги, а також грамотне позиціонування про конкретну компанію чи фірму, сферу її діяльності, лояльність потенційних клієнтів.

Функції зовнішньої реклами

Зовнішня реклама в сучасному світі виконує чимало функцій, завдяки чому є затребуваною у всіх галузях людської діяльності. Незважаючи на якусь нав'язливість, не можна не відзначити, що саме завдяки вивіскам, стендам, банери, лайтбоксам, штендерам та іншим об'єктам багато людей дізнаються корисну для себе інформацію. Ось головні функції такої реклами:

  • Комунікативна: передача інформації споживачам, яка допомагає зробити правильний вибір, знайти конкретний продукт чи послугу, яка необхідна.
  • Маркетингова: завдання — ефективне стимулювання збуту, комплексне просування товару чи послуги, зниження витрат виробництва і ширший охоплення ринку.
  • Економічна: розвиток торгівлі та комерції, стимулювання продажів, а також певна фільтрація, відсіювання неякісних товарів, які просто не матимуть попиту.
  • Освітня: впливає населення позитивним чином, показуючи, як з допомогою конкретного продукту чи послуги можна підвищити якість і комфорт життя, вдосконалити ті чи інші процеси.
  • Соціальна: розвиток засобів, різних громадських організацій, некомерційних товариств та інших об'єднань.

Грамотно виконана зовнішня рекламавартість якої прораховується індивідуально залежно від складності проекту, здатна принести колосальну користь. Замовнику вона дає можливість активно позиціонувати свою фірму, сферу її діяльності, вироблені товари та послуги, а споживачеві — можливість дізнатися про нову продукцію, її характеристики та особливості, сферу практичного застосування.

Види зовнішньої реклами

Сучасна зовнішня реклама в Києві відрізняється значною різноманітністю, що обумовлюється, перш за все, різними її видами та типами. Щоб розібратися у всьому різноманітті її форм, слід розглянути основну класифікацію зовнішніх рекламних носіїв.

  1. Вивіски. Найпоширеніший вид зовнішньої реклами, який можна зустріти майже скрізь. Зазвичай вона є коротким назвою конкретного об'єкта (компанії, фірми, підприємства, магазину, заводу), головним завданням якої є інформування оточуючих про місцезнаходження об'єкта. Потрібно зауважити, що крім цього зовнішня реклама такого типу виконує також функцію позиціонування, а тому має виглядати привабливо. Адже за її якістю навколишні люди, у тому числі й потенційні клієнти, судитимуть про репутацію та рівень розвитку конкретної фірми.
  2. Лайтбокси або світлові короби. Дані конструкції являють собою об'ємні споруди у вигляді ящиків, в яких одна прозора стінка (з акрилового скла), а інші закриті, виготовлені з алюмінію, тонколистової сталі, стільникового полікарбонату або пластику ПВХ. Усередині такого короба розміщується світлове обладнання, яке, підсвічуючи рекламний плакат, робить його яскравим і дуже привабливим як у світлий, так і у темний час доби. Стандартна глибина лайтбоксу коливається в діапазоні від 20 до 90 см. Як рекламний носій використовується вінілова плівка-самоклейка.
  3. Штендери. Це мобільна рекламна конструкція, що складається з робочої поверхні з нанесенням на неї зображення, а також підставки у вигляді ніжок, які можуть бути складними або нескладними. Розміщення зовнішньої реклами такого типу зручно тим, що тут немає конкретної прив'язки до певного місця, тому що штендер легко встановлюється там, де це необхідно у конкретний період. Незважаючи на невеликі габаритні розміри, цей рекламний носій виграє тим, що знаходиться в безпосередній близькості від пішоходів, які мимоволі кидають на нього погляд і знайомляться з поданою на ньому інформацією.
  4. Об'ємні букви. Відносно новий вид зовнішньої реклами, який набув останнім часом значного поширення у всіх великих містах. Головною перевагою такого носія є те, що літери є великими за розміром та об'ємними, тому добре видно не лише з ближньої, а й далекої відстані. Сучасні технології у вигляді внутрішнього підсвічування дозволяють зробити їх такими, що світяться, забезпечуючи тим самим привернення увагу оточуючих протягом 24 годин на добу. Матеріалами виготовлення об'ємних літер є акрилове або органічне скло, різні види пластику, композитні матеріали, алюміній та оцинкована сталь.
  5. Дахові установки. Це одні з найдорожчих, але й найефективніших засобів зовнішньої реклами, що є великими інформаційними носіями. З назви зрозуміло, що найчастіше вони встановлюються на дахах висотних будівель і споруд, такі конструкції можуть включати навіть великі об'ємні літери або ж бути виконаними на площині, розміщуючись на фасаді будівлі у вигляді величезної вивіски. Враховуючи затратність такого проекту, виробництво зовнішньої реклами виконується лише кваліфікованими фахівцями надійної фірми, яка зможе взяти на себе також роботи щодо погодження її розміщення з органами влади.
  6. Таблички. Як правило, такі рекламні засоби використовуються для позиціонування як покажчики для кращої орієнтації людей. Всередині будівель таблички застосовуються для того, щоб позначити назву кабінок конкретних виробничих відділів, а також начальників керівників, їх заступників, інших співробітників. Зазвичай такі таблички виготовляються із міцного, але тонкого та легкого пластику, стійкого до перепаду температур та випадкових фізичних впливів. Це дозволяє їм добре зберігати привабливий вигляд протягом тривалого часу.

Переваги зовнішньої реклами

Гарна зовнішня реклама (Київ — далеко не єдине місто, де можна побачити її різноманітність) здатна у стислий термін забезпечити успіх будь-якої компанії, яка прагне активно завоювати ринок.

Єдине, важливо розуміти, що носій з рекламою має бути виконаний якісно, з надійних та стійких до зношування матеріалів, здатних протистояти агресивним погодним умовам (низьким температурам, високій вологості, сильним поривам вітру). Тільки в такому разі витрачені кошти на рекламу повністю виправдають себе і принесуть користь, забезпечивши успішне просування товару або послуги.

Основні переваги зовнішньої реклами

Напевно багатьом людям буде цікаво дізнатися, якими основними перевагами володіє зовнішня реклама, що розміщується на фасадах будівель, опорах, дахах, вежах та інших спорудах, що окремо стоять.

  • Широке охоплення користувальницької аудиторії
  • Активне привернення до себе уваги за рахунок яскравості та психологічного впливу
  • Висока ефективність, що досягається за рахунок установки в найбільш придатних для цього місцях
  • Довговічність за рахунок високої якості матеріалів
  • Широкі можливості в плані дизайну, оскільки зовнішня реклама може бути виконана в різних кольорах, мати конкретну тематичну спрямованість
  • Гнучкість у плані орієнтації на конкретну цільову аудиторію, з місця розташування (у конкретному районі)

Відносно невисока вартість робить зовнішню рекламу однією з найпривабливіших для замовника. Практика підтверджує, що майже всі керівники бізнесу незалежно від сфери діяльності рано чи пізно замовляють саме зовнішню рекламу для покращення представленості своїх товарів та послуг.

Основні рекомендації щодо виготовлення зовнішньої реклами

Кожна людина, яка замовляє зовнішню рекламу, з цілком зрозумілих причин хоче бути впевненою у її максимальному впливі на цільову аудиторію. Щоб цього домогтися, слід уважно продумати те, який носій використовувати, де і як його розміщувати, протягом якого терміну використовувати.

Важливо також розуміти, що виготовлення зовнішньої реклами (Київ як столиця є показовим містом, де можна зустріти багато найцікавішої та вдало виконаної реклами) слід довіряти виключно майстрам своєї справи.

Гарна зовнішня реклама, ціни на яку можуть мати широкий діапазон залежно від виду та розміру, завжди приносить користь. Наступні поради допоможуть замовнику домогтися того, щоб реклама була максимально ефективною та корисною.

  1. У зовнішній рекламі картинка повинна гармонійно поєднуватися з текстом, створюючи цілісний та завершений образ
  2. Реклама повинна чітко асоціюватися з продуктом чи послугою, яку пропонує конкретна компанія
  3. Зображення має привертати увагу цільової аудиторії
  4. Рекламний щит повинен добре вписуватися в навколишнє оточення

З огляду на вищевикладені поради можна домогтися, що реклама найкраще впливатиме на оточуючих.

Професійне виготовлення та розміщення зовнішньої реклами

Компанія Увага надає широкий комплекс послуг, пропонуючи своїм клієнтам можливість замовити розробку, виготовлення та встановлення різних рекламних носіїв. У нашій команді працюють досвідчені і дипломовані дизайнери, здатні розробити зовнішню рекламу будь-якої складності, придумати слогани, що запам'ятовуються, підібрати яскраві і привабливі картинки.

У нас є сучасне технологічне обладнання, що дає можливість виготовляти зовнішню рекламу будь-яких типів, включаючи не тільки вивіски, але також лайтбокси, LED-панелі, об'ємні літери, штендери.

Ми професійно виготовляємо різноманітні види зовнішньої реклами, причому використовуючи виключно сертифіковану сировину. Завдяки цьому наші конструкції виходять не лише естетично привабливими, а й стійкими до зовнішніх впливів, негативних погодних умов.

Чому багато клієнтів обирають саме нашу компанію

  • Комплексне обслуговування та виготовлення реклами з установкою «під ключ»
  • Індивідуальний підхід, облік усіх бажань та вимог конкретного замовника
  • Погодження всіх необхідних формальностей для отримання офіційного дозволу на встановлення зовнішньої реклами у конкретному місці
  • Помірні ціни на послуги
  • Згуртована команда справжніх професіоналів, що включає дизайнерів, проектувальників, майстрів з виготовлення та монтажників по установці

Звертаючись за допомогою до нашої компанії Увага, замовник отримує у нашій особі надійного ділового партеру, завжди готового виготовити та розмістити зовнішню рекламу будь-якої складності. Обслуговування носія, включаючи зміну зображення та ремонт у разі потреби, наші майстри також беруть на себе. З будь-яких додаткових питань можна дзвонити за контактним телефоном 0800757170.

Наш Адреса

адрес вул. Івана Дзюби, 9, Київ, 02000
Телефон 063 157 32 48
Електронна пошта info@vnimanie.kiev.ua

Зворотній зв'язок