Макетування

Під макетуванням розуміють розміщення тексту та графічних елементів з метою створення оригінал-макету. Виконується дана процедура за допомогою спеціальних графічних програм (Photoshop, Corel Draw) на основі типу продукції, наданих матеріалів (текстові дані, фотографії, зображення для рекламних листівок та брошюр, схеми і т.ін.), а також побажаннь клієнта. Строки макетування виробів залежать від рівня складності конструкції. Наприклад, на виготовлення макету візитки може піти до півгодини. Для буклетів і тому подібної продукції знадобиться приблизно один робочий день. А макетування багатополосних виробів може зайняти декілька тижнів.

Якщо вас цікавить друк постерів, буклетів, листівок, візиток, календарів, брошур та тому подібної рекламної продукції, наше агентство із задоволенням надасть вам свої послуги. Ви можете не мати чіткої уяви, як повинен виглядати виріб, не володіти графічними та текстовими матеріалами. Головне – ви повинні сформулювати мету, а спеціалісти нашого рекламного агентства запропонують вам найбільш оптимальний та креативний спосіб її досягнення. Якщо ж у вас вже є концепція, ми розробимо ексклюзивний дизайн, який буде добре запам’ятовуватися. Цікава конструкція, нестандартні рішення, висока якість – усе це дозволить максимально ефективно впливати на цільову аудиторію.

Наші спеціалісти якісно виконають макетування будь-якої складності. Замовляючи у нас виготовлення зовнішньої реклами, розробку дизайну, друк постерів (Киїі) чи інші послуги, ви можете бути впевнені, що все буде зроблено на високому рівні.

 

Вимоги до макетів

Ми приймаємо до друку лише файли, виконані у Adobe Photoshop, формату *.TIF. Векторні елементи, включаючи шрифти, необхідно конвертувати у криві, а кольорову паліру – у режим CMYK. Чорний колір – складений: :  K – 100 %, Y – 60%, M – 60 %, С - 60 %. Макети повинні бути реального розміру (1:1). Максимальна роздільна здатність растрових елементів оригінал-макетів для інтер’єрної реклами – не більш за 150 dpi. Рекомендований діапазон - 75…100 dpi. Якщо ви замовляєте друк постерів або банерів для зовнішньої реклами, роздільна здатність не повинна перевищувати 75dpi. Оптимальне значення – 50-60dpi.

Хочемо привернути вашу уваги до того, що альфа канал потрібно прибрати, а усі шари – звести. При збереженні макетів *.TIF формату не рекомендується використовувати стискання. Після того як інформація збережеться, можна застосовувати будь-який архіватор (winRAR, WinZip). Це дозволить суттєво зменшити розмір файлу. 

Додаткові рекомендації з макетування:

  • - Усередині оригінал-макету не повинно бути ні пояснювальних написів, ні інших позначень. Усі доповнення та пояснення потрібно вказувати у назві файлу.
  • - Обов’язково у назві файлу вказуйте матеріал, на якому вам потрібно друкувати зображення (_banner, _papircity, _oracal, _sitka, _perfoplivka, _blueback, _prosvstnyi_banner).
  • - Уточнюйте розмір виробу, котрий буде виготовлятися, прописуючи його у назві файлу в міліметрах  (1500х2000, 25900х5350 і т.ін.).
  • - Підвороти для банерів зображуються на макетах із позначенням їх кордонів. Також прохаємо вас вказувати прямо на полі під загиб слово «підворот». Це виключить будь-які непорозуміння. Крім того, не забувайте дублювати цю інформацію у назві файлу (_pіdvorot).
  • - У випадку, якщо потрібні люверси, ви або вказуєте у назві файлу шаг встановлення люверсів (luvers_15sm, _20sm, _25sm, _30sm), або самостійно проставляєте у макеті позначки діаметром 10 мм та у назві файлу пишете (_luvers_za_poznachkami).
  • -  У кінці назви можуть міститися позначки, що допомогли б відрізнити файли одного розміру, або вказується кількість виробів у тиражі ( _5sht, _2500sht).