Дизайн: виготовлення банерів

Гарний дизайн є одним із найважливіших етапів створення рекламної продукції. Від нього багато в чому залежить успіх і репутація компанії. Ми надаємо широкий спектр дизайнерських послуг по розробці зовнішньої реклами та друкованої продукції: дизайн та виготовлення банерів, лайтбоксів, об'ємних букв, банерів, візиток, буклетів, сувенірної продукції і т.ін.

 

Дизайн зовнішньої реклами

Саме з графічного оформлення розпочинається виготовлення банерів (Львів), бігбордів, фасадних вивісок та іншої зовнішньої реклами. Важливим моментом є дотримання загального стилю. Він повинен бути єдиним з іншими видами рекламної продукції (візитками, плакатами і т.д.). Це сприяє підвищенню впізнаваності фірми. Варто відзначити, що дизайн зовнішньої реклами має ряд відмінностей від дизайну поліграфічної продукції. До них відносяться:

  • - Особливості розміщення;
  • - Специфіка сприйняття;
  • - Технологічні моменти виготовлення.

Наприклад, недоцільно використовувати тонкі, ажурні шрифти, так як вони погано сприймаються на відстані. Крім того, вивіски з великою кількістю об'ємних, накладних елементів хоч і виглядають красиво та солідно, але накладають певні обмеження на товщину, висоту та деякі інші параметри виробу. Свої особливості має і виготовлення банерів (Львів, Київ).

 

Дизайн друкованої продукції

Друкована продукція відіграє важливу роль у формуванні фірмового стилю. Її зовнішній вигляд несе в собі емоційне навантаження та дозволяє клієнтам легко ідентифікувати компанію. Дизайн друкованої продукції – поняття комплексне, так як в нього входять різні складові. Це може бути графічне оформлення календарів, візиток, флаєрів, плакатів, брошур, буклетів, етикеток, упаковки, наклейок і т.п.

Незалежно від виду друкованої продукції головною метою дизайну є:

  • - Привернення уваги цільової аудиторії до конкретної інформації;
  • - Ототожнення рекламних матеріалів з назвою компанії за рахунок характерного запам'ятовується зображення.

При цьому графічне оформлення вирішує одночасно дві задачі: перша – функціональна, друга – естетична. Однак для цього елементи дизайну, шрифти та гамма кольорів повинні відповідати фірмовому стилю компанії. Привабливе ефектне оформлення рекламної продукції впливає на споживачів на підсвідомому рівні, формуючи позитивну думку про фірму, її послуги і продукцію.

Завдяки професійному дизайну будь-який буклет, каталог або брошура будуть виглядати так привабливо, що потенційним клієнтам захочеться познайомитися з ними ближче. Від того, наскільки якісно оформлена рекламна продукція, багато в чому залежить, відбудеться перший контакт із споживачем чи ні, виникне у нього бажання придбати пропонований вами товар або послугу.

У розробці дизайну важливу роль відіграє правильна постановка завдань, які повинна вирішувати реклама. Це може бути залучення нових клієнтів, інформування про нову продукцію, зростання обсягів продажу, переконання споживачів у перевагах компанії, підвищення статусу фірми і т.п. При цьому потрібно пам'ятати про те, що велике значення в успіху рекламної кампанії має попередній аналіз конкурентного середовища, цільової аудиторії. Без нього не обходиться ні виготовлення банерів, ні випуск поліграфічної продукції.