Ціни на дизайн

Зі збільшенням кількості реклами потреба у ексклюзивних дизайнерських ідеях почала проявлятися все більш чіткіше. Кожен день на споживача впливає безліч рекламних повідомлень, але зазвичай у людини є тільки декілька секунд, котрі вона може їм виділити. Наприклад, рекламний ролик проглядається у кращому разі близько п’яти секунд, вуличний бігдборд – приблизно дві секунди. Цього часу недостатньо для того, щоб запам’ятати повністю усе рекламне повідомлення. У пам’яті людини відкладаються лише найбільш оригінальні ідеї. Усе це говорить про актуальність розробки ексклюзивного дизайну. Він приверне увагу споживачів, зацікавить їх, викличе бажання придбати рекламований товар чи послугу.

Спеціалісти рекламного агентства «Внимание» розробляють дизайн рекламної продукції на основі аналізу ринку, позиціонування та концепції рекламної кампанії. Творчий підхід дозволяє їм створювати дійсно оригінальні проекти. Креативна та дієва реклама, розроблена нашими спеціалістами, несе у собі сильну ідею! А конкурентоспроможні ціни на дизайнерські послуги роблять співробітництво з нами не тільки приємною, а й вигідною.

Вартість дизайнерських послуг залежить від низки факторів. Більшою мірою розцінки на дизайн залежать від складності технічного завдання, котра в свою чергу визначається наступними факторами:

  • - ексклюзивність ідеї;
  • - час, котрий було витрачено на створення оригінального дизайну;
  • - кількість та якість наданих матеріалів;
  • - кількість графічних елементів, які було розроблено;
  • - фізичний розмір файлів.

Дешевше всього обійдеться розробка макета за готовими матеріалами, наданими замовником (детальне технічне завдання, ескізи, відредаговані фотографії, ілюстрації, текстові матеріали, які не потребують доопрацювання та обробки). Якщо клієнт має текстові чи ілюстративні матеріали, які потребують певної обробки, дизайнерські послуги обійдуться дорожче. При цьому макети та ескізи розробляються спеціалістами рекламного агентства. Найбільших фінансових вкладень потребує створення макетів «з нуля», коли є лише задана замовником тема.

Усе це відноситься як до дизайну зовнішньої реклами, так і до дизайну поліграфічної продукції. Для прикладу, при формуванні вартості дизайнерських послуг на розробку листівок, візиток, буклетів, плакатів та тому подібних виробів, оцінюються вимоги до дизайну (окремо оцінюється графіка, розробка рекламного салогана/їдеї, складних колажів), надані матеріали (враховується потреба вирізування фону, кольорокорекції фотознімків), строки розробки, необхідність виконання додрукарської підготовки, кількість варіантів. Також ціна залежить від об’єму видання та його формату. Остаточна вартість вираховується після постановки задачі.

Звернувшись до нашого рекламного агентства, ви можете бути впевнені у тому, що робите вигідний внесок у розвиток свого бізнесу. Розроблений нами дизайн буде ефективно працювати на популярність та гарну репутацію вашої компанії!